marți, 1 mai 2012

Cheile Sohodolului

  Astazi se implineste 1 an de cand am descoperit frumoasele Cheile Sohodolului. Ne-am cazat in satul gorjan Runcu si in dimineata de 1 mai am plecat pe chei...Si chiar daca ploua le-am descoperit frumusetea atat de evidenta:



Si cum traditia de 1 mai cere un gratar foarte multi oameni "satuli" de aceste locuri minunate incingeau gratarele pe tot parcursul cheilor. Noi insa am admirat frumusetile harazite de natura si am plecat mai departe pe valea Jiului trecand pe la manastirea Lainici catre Petrosani. Oricum a fost un weekend minunat iar cheile m-au facut sa imi doresc sa mai ajung o data acolo. Macar inca o data:)

4 comentarii:

  1. Bravo si felicitari Ramona!Te voi trece la blogroll!
    Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase cheile si pe ploaie. Si tu le completezi de minune;) Te-am adaugat la sectiunea "Rasfoieste si", de pe blog. Multzam ca ai pus blogul meu in lista ta. Tinem legatura

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ramona..tocmai povesteam unei persoane ca stiu de Cheile Sohodolului de la o buna prietena,pe care desi nu o cunosc personal,ma leaga amintiri interesante...si uite asa navigand pe internet am dat de blogul tau...foarte interesant !!! Te felicit din suflet pt toate realizarile din viata ta(buchetul a fost minunat si exact asa mi-as dori si eu)...urmeaza sa vizitez si eu aceasta zona cat de curand.Sa fii fericita si implinita si sa ne auzim cu drag !!!

    RăspundețiȘtergere