marți, 5 iunie 2012

Mai - o luna in care ploua aproape in fiecare zi

  Toata luna mai mi-am dorit sa ajung la munte.
Sa ma plimb pe carari de munte, sa fac miscare, sa ma bucur de iarba si de peisaje de munte...Chiar daca inca de la inceputul lunii stiam ca voi avea cinci libere unite, vremea parea destul de capricioasa. Insa nu ma gandeam ca va ploua toata luna!
  Marti, cu o zi inainte de liber am hotarat sa pleca la Dragasani. Stiam ca s-au copt capsunile, Octavian avea liber doar de vineri si miercuri si joi  nu aveam ce face in Sibiu. Si mai presus era si ziua lui tata joi. Zis si facut:)



  Doua zile m-am relaxat la tara uitand de toate mailurile si situatile zilnice de la serviciu. Am profitat de razele soarelui de dupa ploaie, am stat cu mami de povesti, l-am sarbatorit pe tati si am mancat multe capsuni si verdeturi de prin gradina.
   Vineri, in jurul pranzului a venit si iubitul meu la tara.
Si cum weekendul se anunta unul extrem de
ploios ne-am facut bagajele si am plecat la Ploiesti la parintii lui. Pe la 6 seara ne-am oprit la Campina la un meci de tenis:

A doua zi baietii s-a intalnit iar la tenis, de data asta in Ploiesti. Si eu cu ei!


Seara am iesit putin la cumparaturi si apoi in compania lui Bubu ne-am uitat la Eurovision:
A doua zi, dupa-amiaza ne-am luat ramas bun si am plecat spre casa:

Ne-am oprit la Brasov caci asa dor imi era de oras!!!In ultimul timp cand mersesem spre Ploiesti il ocolisem de atatea ori pe Rasnov. Ne-am facut cateva cumparaturi in Selgros si apoi ne-am oprit in centru sa ne plimbam pe Republicii spre Piata Sfatului. In  fata teatrului am admirat o frumoasa expozitie de mozaic.
Si asa am ratat cateva zile mult dorite la munte!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu